Tänään tosiaan ois se kauan odotettu varhaisultra. Iiiik! Toivon ja uskonkin, että mahassa on asukas. On vaan jotenki semmonen varma olo. Viimeksi (heinäkuussa) olin jo ultraan mennessä varma, ettei kohdusta löydy elon merkkejä, ja eihän sieltä löytynytkään.

Tuolloin olinkin nähnyt oudon unen. Siinä minä olin raskaana, ja myös siskoni raskautui minun jälkeen. Yhtäkkiä kuitenkin unessa siskoni olikin minua edellä raskausviikoissa.

(Tuolloin minä olin tietoisesti raskaana, ja siskoni oli myös raskaana, muttei vielä tiennyt sitä. Oli mua 2 viikkoa jäljessä. Siitä muutama viikko mulla meni kesken, ja nyt tilanne on se, että ollaan molemmat raskaana, ja siskoni on mua edellä 15vko.)

Hassu ajatus käynyt hetkittäin mielessä. Aina kun mietin vauvaa, silmiin piirtyy kuva mekkoon puetusta tytöstä. Ja viimeisin kuva oli down-tytöstä! En tiedä mistä nää kuvat tulee ja miksi. Mutta vauva on meille tervetullut millaisessa kuosissa tahansa. <3 Ilolla otetaan vastaan mitä meille annetaan.

Huumorimielessä tsekkasin kiinalaisen syntymätaulukon, ja senkin mukaan olisi tyttö tulossa. Eka kertaa kuulin soodatestistä, jonka tein myös. Siinä soodan päälle kaadetaan pissaa, ja jos kuohuu, niin on poika tulossa, jos ei, niin tyttö. :D Senkin mukaan mun masussa asustaa tyttö. :)

On siis tyttöfiilis, mut ei erikseen tyttötoive. Kumpi vaan passaa, enkä ole pätkääkään pettynyt. 

Ultra on klo 16. Kuulumiset kerron heti kun kotiudun.