Viis viikkoa jo takana rankkaa treeniä ja kurinalaista elämää. 
Uskomatonta! Mää oon selvinny jo puoliväliin BC:ssa!!! :D

Ohjeiden mukaan on periaatteessa menty. Kävi tosin nii että perjantaina söin yhen pätkiksen. Siitä itelle suivaantuneena päätin, että pidänki tankkauspäivän nyt. Kello oli jo 18 illalla, joten myöhään alkoi mun tankkaus.

Söin 3 pätkistä, 3 pikkurasiaa hedelmäkarkkia, puoli levyä panda-suklaata ja yhen panda-lakun. Kaiken mitä oli siihen hätään saatavilla. :D
Sit vielä 2 kauraleipää jauhelihalla&juustoraasteella. Illalla paistoin vielä nuotiolla 2 lihaisaa grillimakkaraa, ja neki söin ongelmitta. :)

La aamulla söin ohjeiden mukaisen aamupalan. Sit käytiin iltapäivällä kyläkaupan juhlissa, nii söin yhen grillimakkaran, jätskin ja snickersin.

Loppupäivän pysyin ruodussa, kunnes illalla söin lautasellisen riisipuuroa, sillä olin jo kauan sitten päättänyt, että tankkauspäivänä syön riisipuuroa.

Eli mun tankkaus jakautui kahdelle päivälle.

Maanantain paino oli silti vaan 67.5kg.
Hyvin oon päässy takas ohjeisiin kiinni. Ei oo himottanu herkkuja.

Oli kevennetty viikko, joten tein vaan kolmet treenit.

Torstaina tein yli-äkäset alakroppatreenit kuntosalilla. Lopussa jalat oli niin puuroa, että bulgarialaisia kyykkyjä sain tehtyä hädin tuskin kaks sarjaa. 

Maanantaina tein kotisalilla yläkropan treenin ja kävin 5km lenkillä, keskiviikkona tein viikkotreeni vitosen.

Paino: 67.3kg -4.7kg kaikkiaan, -200g viikossa
Muita muutoksia ei oo mainittavaksi asti.

Treenit:
To: Alakroppa 3-jak.
Ma: Yläkroppa 2-jak. + kävely 5.2km
Ke: Viikkotreeni 5