Tänään ystävät raahas mut lenkille ko olin ajatellu mökittäytyä kotiin potemaan flunssaani. Lisäks mulle tuotiin käytetty Manduca vaan 50e hintaan. :)

image-normal.jpg

Sit ukkeli laitto töistä viestii, että hällä ois liput johonki lvi-messuille Helsinkiin 1.-3.10. et jos lähettäs samalla kaksin lomalle. <3 Mä sit äkkii tarkastin et sillo ois vapaita aikoja Lahteen Perhe-Artelle 4D-ultraan, hinta vaan 120e. Vastasin sit miehelle, et mennää vaa mut käydään samalla Lahdessa ultrassa. Se sopi miehelle. Nyt on sitte ultra varattuna to 2.10. klo 9.10. <3 Jeeeee! olin jo varma et 4D-ultra jää mun elämässäni kokematta, mut ei sittenkää!!! :D

Viikkoja mulla on tuolloin jo 32+6. Mut kait siel jotain näkyy. <3

Seukki nla muutes on 22.9. klo 8.00. Sillon viikkoja on 31+3. Loppusuoralla ollaan siis. :)