Noniin! Kaksi viikkoa Bikini Challengea takana. Tähän kahteen viikkoon sisältyy vähän myös lipsumista, kun anoppilassa ei ollut mun eväitä ja en hoksannu itekää ottaa evästä mukaan. Söin siis 1/4 lettua ja 1/2 pullaa.

 
Paino 68.9kg (72kg) -3.1kg (viime torstaista -1.4kg)
Vatsa: 74cm (79cm) -5cm, (viime torstaista -2cm)
 
Treenannu oon taas ohjeen mukaan:
20.8.to 1-jakoinen treeni
21.8.pe lepo
22.8.la Viikkotreeni 2.
23.8.su Alakroppa (3-jak.), juoksua 3km+kävelyä 2.5km
24.8.ma lepo
25.8.ti Yläkroppa 
26.8.ke Viikkotreeni-mix, pyöräily n.12km
 
Alkuviikosta posti toi Kuntoplussan tilaajalahjan, Kari Traan treeniasun! :) Kyllä nyt kelpaa treenata!
image.jpg
 
Mulla on nyt äitiysloma ohi, ja vuokrafirmasta soitettiin, oli saaneet työkkäristä mun tiedot. Menen viikon päästä haastatteluun. Saa nähä onko sitä kohta taas työläinen, ja miten sitä onnistuu sovittamaan BC:n ja raskaan työn yhteen.
 
Nyt mä lähden käyttään poitsuu korvakontrollissa, 2 peräkkäistä tulehdusta ollut, eikä täysin kunnossa vieläkään. :/