Niin se hurahti seitsemäskin viikko. Viikonloppuna teki hulluna mieli kaikkea hyvää, makeaa ja sokerista. Siskonpojan synttäreillä lauantaina en herkkuihin langennut, mutta sen jälkeen illalla oli pakko mutustaa mooonta lakutoukkaa ja 1,5 suklaapatukkaa. Ei voi mitään, mutta näin pääsi käymään. Iltapalan jätin sitten kokonaan välistä.

Ihan hirveä makeanhimo vaivaa nyt alituiseen. Mietin, että johtuiskohan se siitä, että mun uudet d-vitamiinit on  maustamattomia. Kun entiset vei makeanhimoa, ku ne oli salmiakin makuisia.

Viikko meni lujaa, olin välillä töissä ja välillä tein omaa leikkimökkiä. Treenit sain silti tehtyä vaaditusti, aerobisia tuli vain yksi.

Treenit/aerobiset:

24.9.To Viikkotreeni 7 ja 1h sulkapalloa
25.9.Pe Lepo
26.9.La Yläkroppa
27.9.Su Alakroppa
28.9.Ma Lepo
29.9.Ti Yläkroppa

30.9.Ke Viikkotreeni 7

Paino: 66.5kg (+200g)

Eka kerta, ku paino ei oo laskenu. Mutta sillä voi olla vaikutusta, ku tein eilen illalla treenit. Lihakset kerää nesteitä ja paino nousee treenin vaikutuksesta.

Hyvin menee. Sivullisetki on huomannu, että oon kaventunu. Mun lihasten kasvu on myös noteerattu. Tai lihaserottuvuus. Ja se, ettei istuessa mahaan tuu makkaroita. ;)

Varasin BC:n loppuun kehonkoostumusmittauksen. Niin, ja pöydän Amarillosta kera mun siskojen. <3 Myös ukkelin kans käyn syömässä kuhan tää rääkki loppuu. Sen suoritan heti ko voin, siskojen kans vasta viikon päästä BC:n loputtua.

Loput kolme viikkoa menee vaikka päällään seisten! :D