On se ihanaa aikaa tää pirteä keskiraskaus. Vaa onkohan tää kuulkaas jo loppuraskautta... :) Mä jaksan tehdä kaikkee, lenkkeilen, pidän kodin siistinä, pyykkään niin ettei likapyykkiä pääse juurikaan kertymään, sukatki parittelen samantien, enkä heitä koriin odottamaan, että ehkä joskus etsin niille parit.

Neulominenki on edelleen jaksanu innostaa. Neuloin tytölle pinkki-ruskeat villasukat. Tässähän ehtis hyvin ennen joulua tekasta koko perheelle sukat. 

Oon yrittäny syödä terveellisesti, mutta eilen repsahdin ja tein mustikkapiirakan & vaniljakastikkeen. Ja sitä piirakkaahan pitiki sit syödä 3 palasta! Ja iltapalaksi 2 Wilhelmiä!!! >:(

Mulla oottas postissa Villen Kellon (Vauvamaailman) paketti, ja se palautuu huomenna jos en hae. Harmittaa ku rahaa tulee vasta ti-to välillä. Laitoin kyllä mailia sinne että pystyn vasta sillo hakeen.

Huusin vauvalle haalarin huutonetistä. <3 Nyt kultsi saa valkoisen haalarin.

image-normal.jpg

Oon totaalisen kyllästyny omaan olemukseeni, hiukset vaan roikkuu ilman mitään tyyliä, ja oman värinki oon kasvattanu, nii mietin miten raikastaisin sitä luomusti vai lyönkö raitoja.

Leikkauttaakki pitäs kunhan vähän kasvaa. Tämmösiä tyylejä oon miettiny:

image-normal.jpg