Muissa raskauksissa oon kirjottanu vaan manuaalista päiväkirjaa. Nytkin mulla on myös sellainen, mut harvoin muistan siihen kirjottaa, yleensä sit kopioin täältä ajatyksiani, monen viikon mietteet kerralla. :o

Luin toissapäivänä mun vanhojen odotuspäiväkirjojen loppusuorat, rv 28>. Samanmoisia aatoksia oli ku nytkin. Millon syntyy... Miten käynnistyy... Onkohan tää ny limatulppaa... Tuhkuukohan lapsivettä... Jokohan nää on NIITÄ suppareita... Jne...

Oon muissaki raskauksissa ollu kova liikkuun ja touhuaan. Lopussa ihan ylienerginen. Ja muissaki raskauksissa viimeisellä kolmanneksella mulla on ollu flunssa!

Eilen pengoin perinpohjin vaatekaappini, ku hokasin, et varmasti mulla löytyy omista valikoimista kivoja vaatteita, jotka mahtuu raskausmahanki kans. Löyty paljon kivoja toppeja ja tunikoita. Ja löysin myös ihan korkkaamattomat leggarit!

Tilasin maanantaina Prismasta uuden mikron, ku aiemmassa alusta ei pyöriny enää, ja mikro kypsensi ruuan epätasaisesti.

Tilasin myös Elloksesta harmaan neuletunikan ja mustat lonttoset.

image-normal.jpg