Tänään heti klo 8 aamulla oli tän raskauden eka neuvola. Meinas tulla kiire, ku heräsin vasta 7.30 ja lapsilleki piti etsiä vaatteet ku iskä vei pienimmän hoitoon ja poitsu meni eskariin.

Myöhästyin sitte jonku minuutin ja odotin vieläpä väärässä paikassa, ku äitiysnla ei oo nykyään enää samassa tilassa ku lastenneuvola. Piti siskolta watsapissa tarkistaa et oonko oikeessa paikassa. Kun sit lopulta könysin oikeaan odotusaulaan, pääsinki samantien sisään. Enkä selvinny tietenkää näkymättömänä tästäkään reissusta! Yks tuttava näki ja tervehti ku odotin siellä lastenneuvolan puolella... Jospa se ei arvannu miks mä siellä yksin hengailen. :D (Oisin ottanu tyttären mukaan rekvisiitaksi, mut se halus mieluummin päiväkotiin...)

Ekaks neuvolantäti kyseli ja täytti mun tiedot koneelle ja äitiyskorttiin. Sitte otettiin verta ja mitattii hb. Se oli vaan 111. 

Mihinkää seulontoihin en aio osallistua, pärjään hyvin ilmankin, niinku oon tähänki asti pärjänny jo 5 raskauden ajan. :)

Neuvolan puntarin mukaan painan vaatteet päällää 67kg, mut kotona ilman vaatteita 65kg. Eli painoa ei oo juurikaan tullu. 

Menkkojen mukaan viikkoja ois ny 8+1. Sydänääniäkin yritettiin kuunnella, mutta eipä sieltä vielä kuulunu ku mun omat.

Seukki nla on vasta 2kk kuluttua 7.1.2014. Ultraan tulee aika joskus, se on viikoilla 10-14.

Neuvolan täti kielsi multa työnteon. Teen nimittäin maalaushommia, ja hän piti niitä vaarallisina. Joten pitää koittaa järjestää työkuviot uusiksi. Myös erityisäitiysrahan mahdollisuutta hän väläytti. Hmmm... Pitääpä perehtyä asiaan. :)

Ja huomennahan mulla ois se uusintaultraus! <3