Mä oon jokseenki maassa. Ei huvita tehdä mitään. Tyhjennyksen jälkeen oon vaan lojunu sisällä. Sainpahan vihdoin siskolle toisenki villasukan tehtyä. Ja tytölle koulun myyjäisiin 2 kuivakakkua. Ja sitte tekasin vielä lapaset. Nyt ois villasukka taas työn alla.

Voi huokaus. Lenkilläkään en oo käyny torstain jälkeen. Tänään kyllä oliki semmonen myrsky (Eino), ettei huvittanu astua pihalle.

Eilen sain lisää suru-uutisia. :( Mun kummitäti on kuollut toissapäivänä. Enkä oo päässyt häntä katsomaan. Totuus iski vasten kasvoja; en enää näe häntä. :'( Hän oli isäni sisko, iäkäs jo. Ja sairas. Pahalta se silti tuntuu. 

Kaikesta huolimatta joululahjahankintoja oon myös miettiny. Jotain jo tilaillutkin. Haaveilin sellaistakin, että olisi ihanaa kun aattoaamuna saisi plussan digitestiin, ja pakkaisi sen testin miehelle lahjaksi. Onhan se periaatteessa mahdollista. Jos ovuloin tässä kierrossa. Ja jos bongaan oviksen ja ajoitus onnistuu. Toivon sitä enemmän kuin mitään muuta. Se on mun ainoa joululahjatoive. Mietin asiaa niinki pitkälle, että jos plussaan km-kierrosta, niin mun ei tarvi perua tammikuulle varattua nlaa, koska tuolloin ois rv 7+6. :)

Nyt on neljäs vuotopäivä. Aika niukkaa, nippailee alamahaa. Raskausoireet on hävinny. Finnit kadonnu. Ei okseta, ei janota, ei pissata öisin. Kahvi maistuu hyvältä. Otsanahan kutina on palannut. :/ Tissit ei oo kipeät eikä turvonneet. Hyviä ja huonoja muutoksia... 

Huomenna ostan ovistestejä paljon, ja pari raskaustestii, et näkee ku hcg poistuu. Ostan myös greippimehua, ku mies ei sitä löytäny kaupasta, vaan toi sitruuna-limemehua.

Vehnänalkioöljy kuulemma kans auttaa raskautumisessa jotenki. Sekin on harkinnassa. Vaik en mä kyllä mitenkää huonosti oo ennenkää raskautunu. Joten jääköön harkintaan vielä toistaiseks.

Hain töitäkin. Eri hommia. Jotka jatkuis kesään asti. Nyt voin hakea, ku en jääkään huhtikuussa äitiyslomalle.