Tänään oon ihaillu mun uusia treenikenkiä ja haaveillu aloittavani salitreenit. Jälkitarkastusta odotellessa...

FullSizeRender.jpg

Oon myös päättänyt, että kun tää ihramassa minusta lähtee, niin sijoitan muutaman lantin uusiin vaatteisiin. En siis oo uusimassa koko vaatevarastoani, jotain pientä pitää ostaa muutakin, mutta ainakin ostan Freddyt ja Better Bodies- takin.


FullSizeRender_1.jpg

FullSizeRender_2.jpg

Freddyt haluan joko mustana, harmaana tai maastokuosisena. Ootan niiiiin innoissani, että keho muokkautuu paremmaksi ja oon taas tyytyväinen ulkoiseen olemukseeni. Hiuksiakin oon kasvattanut kuukausikaupalla, ja nyt ne roikkuu tylsinä ja epämääräisinä pitkin päätä. Mietin jo, että lopetan kasvatusurakan ja leikkautan itselleni jonkulaisen sporttisemman hiustyylin. Saas nyt nähdä.

Huomenna saan ilmaisen kasvohoidon! :D Sisko oli ostanut sellaisen sähköimpulsseja antavan kasvohoitolaitteen, ja sen myyjä tulee perehdyttämään hänet laitteen käyttöön, niin mä pääsen koekaniiniksi. \o/ Jatkossa sitten käyn vaikkapa kerran kuussa hällä kasvohoidossa, pääsen edullisemmin kuin kosmetologille, ja matkakaan ei päätä huimaa, 400m on aika lyhyt etäisyys täällä korvessa, missä lähikauppaanki on 7km. :D 

Nyt täytynee lähtä lenkille ukon ja vauvan kans tonne lumisateeseen. Ihanaa kun lumet ja talvi tuli vihdoinkin! Viime talvi oliki melko lumeton. Toivottavasti nyt lumet pysyy kevääseen asti.