Lauantaina mies kävi poimiin ekaluokkalaisen kans ämpärillisen puolukoita. Mä levähtelin lähes koko päivän. Lenkillä oli pakko jo käydä, sellaset 7km.

Putsasin puolukat ja siinä meni pari tuntia. Komensin ukon kauppaan ostaan kuohukermaa, että saan tehdä puolukkarahkaa, viimeisin puolukkarahkansyöntimuistoni on ala-asteelta. <3

Harvinaista kyllä, ukolle tuli illanistujaisvieraaksi serkkunsa, ja ne otti olutta kellarissa aamuyöhön. Mä nukuin silti ihmeen hyvin.

Sunnuntai meni kans levätessä. Rankka tää flunssa! Kävin mä lenkilläkin, mutta voimille se otti. Illalla piti vielä pyöräillä 3km, että sain täyteen viikkotavoitteeni 50km. Tein puolukkarahkaa ja se oli ihan yhtä hyvää ku lapsuusmuistoissani. :)

Eilen mies lähti työreissulle eteläiseen Suomeen. Mä nukuin taas lähes koko päivän. Kävin käveleen 4km ja sen jälkeen taas uni maistui. Illalla tokenin sen verran, että leivoin 2 pellillistä pannaria. Niitä herkuteltiin sitten jätskin ja mansikoiden kera. 

Bongasin netistä ihanan Mamas&Papas-mobilen. Laitoin myyjälle mailia, että tahdon ostaa sen. Lupas lähettää ku rahat on tilillä. En tänään jaksanu siirtää hälle rahoja. Jospa huomenna oisin pirteempi ku espanjan kurssiki jatkuu kesätauon jälkeen.

image-normal.jpg

Mulla on nyt tullu runsaasti vetistä valkovuotoa, mutta eilen tuli vähän keltaista paksua limaa. Samanlaista ku limatulpassa. Kaks viimistä synnytystä on käynnistyny 3-4 viikon limatulppailun jälkeen.

Tänään en jaksanu ees lenkille. Lepäsin taas päivän. Toki mä ruuan tein, pyykkäsin ja siivosin keittiön, niinku joka päivä.

Illalla taas innostuin leipomaan, tällä kertaa 2 vuoallista rahkapiirakkaa puolukoista ja mustikoista. Oli hyvää ja katosi heti parempiin suihin. :)

Raskaus on edennyt hyvin. Maha kasvaa tasaiseen tahtiin, vauva potkii kovasti ja on ihanan vilkas. Kipeitä supistuksia ei oo tullu ja lenkkeilykään ei tuota vaikeuksia, paitsi nyt flunssassa.

Oon täyttäny kalenteria menoilla, ja siksi viikot ehkä kuluu vauhdilla. Tällä viikolla ei oo muuta pakollista ku espanja. Ens viikolla onki sit heti maanantaina kuopuksen muskarii ja esikoisen ammattiopiston vanhempainiltaa. Tiistaina lasten hippojuoksut, keskiviikkona espanjaa ja sen jälkeen tytön kaa leffaan katsoon Mielensäpahoittaja. Seuraavalla viikolla perus espanjat ja kerhot, sit on neuvola ja pojan hamppi ja la 26.9. mä saan uudet ripset! :D Sitte seuraavalla viikolla onki mun<3ukon Helsinginreissu ja 4D-uä jne.jne. :D <3