Maanantaina alkoi Superkiinteytys. Maanantai jää myös historiaan, sillä hallitus asetti voimaan valmiuslain. Koronaepidemian hillitsemiseksi koulut suljetaan melkein kuukaudeksi, kuntosaleja yms. suljetaan, joukkotapahtumat on kielletty. Yli 10 hlön julkiset kokoontumiset on kielletty. Rajat menee kiinni.

Kaikesta huolimatta Superkiinteytys alkoi osaltani ihan suunnitellusti. Aamulla banaanin voimin lähdin reippaana tyttönä hotellin kuntosalille. Tein ohjelman mukaisesti voimatreeni B:n.

Ilma oli mitä ihanin. Aurinko paistoi ja lämpötila oli nollan tuntumassa. Oli pakko lähteä hiihtämään. 10 kilsaa meni leppoisasti. Ai että oli mahtavaa hiihtää!!!

Ruokavaliokaan ei tuottanut vaikeuksia. Päivälliseksi haettiin ravintolasta savulohi-porosalaatit. Todella herkullista.

Vielä tässä funtsailen, jotta heittäisikö vaakan romukoppaan tämän valmennuksen ajaksi.. Kehitys kun näkyy muutenkin. Tuskin kuitenkaan pystyn olemaan ilman vaakaa.

Ajattelin myös hommata taljan ja muutamia muita juttuja omalle salille eristyksen ajaksi, ja muutenkin.

Tiistaina oli lepopäivä, ajettiin kotiin.
Bongasin Torista huippulaadukkaan taljan, tingin hinnan kohdilleen.

Keskiviikkona kävin heti aamusta salilla tekemässä voimatreeni A:n. Nostin penkistä 47,5kg. Samalla reissulla kävin ruokaostoksilla.

Tilasin Gorillasportilta kahvoja taljaan (v-kahvan, vatsaremmin ja ojentajakoyden). Ja kaupasta ostin jumppapallon ja vastuskuminauhan. Pitää tehdä hyvä kotisali, jos käy niin, että mun käyttämä sali laittaa ovet kiinni, niinkuin suurin osa saleista on tehnyt nyt pandemia-aikana. Ja taidan muutenkin pysytellä toistaiseksi kotisalilla.

Myös steppilauta ja foamroller on tulossa.

Iltapäivällä kävin lenkkeilyttämässä miestä ja koiraa 4,5km. Aurinko paistoi ja sulatti jalkakäytävat, ihana keväinen ilma.

Illalla haimme paikalliselta tilalta kunnon satsin naudan lihaa.

Torstaina aamupäivä meni opettajan roolissa kotikoulussa. Meillä on 2 lasta alakoulussa, ja tehtävää sekä neuvomista riitti. Käsityössä ommeltiin tytön kanssa hiusdonitsi.

Koulupäivän jälkeen juoksin 50min. Vatsa oli sekaisin, joten juoksu piti keskeyttää muutaman kerran.

Hyvä tämä ruokavalio, minulle sopii erinomaisesti. Jos tällä vielä kiinteytyy, niin avot!

Tilasin gripsit elikkä vetoremmit, niillä kun saa paremmin otteen pidettyä esim. mavessa.

Vielä olisi haaveissa vatsa- ja selkäpenkki ja kyykkäystelineet. Ja vinopenkki. Ja paremmat käsipainot. Mutta ei kaikkea kerralla.

Perjantaina kävin treenaamassa B-treenin, ja päälle vielä istumaannousuja, jalkaprässiä ja selkäpenkkiä.

Extempore päätettiin miehen kanssa lähteä hakemaan talja ja samalla miehelle jotain hankintoja Lounais-suomesta.

Ajettiin illalla perille, otettiin tavarat kyytiin ja samantien yöllä kotiin. Oli melkoinen reissu, mutta nyt meillä on talja ja siihen 6 erilaista kahvaa!!!

Lauantaina oli lepopäivä, olin niin väsynyt yöllisestä reissusta.

Eilen oli intervallijuoksu. Puoli tuntia tempoa muunnellen.

Tänään aamulla suoritin ensimmäisen viikon punnituksen.

Paino 71, 0kg. +800g.

Viikon urheilut:

Ma: kuntosali treeni B
Aerobinen (10km hiihto)
Ti: lepo
Ke: kuntosali treeni A
Lenkkeily 4,5km
To: aerobinen (juoksu 50min)
Pe: kuntosali treeni B
La: lepo
Su: aerobinen (juoksu 30min,nopea)