Kun kotiuduttiin mökiltä, oon taas pystyny mittaan lämpöjä. Ne on ollu siinä 36.4-36.8. Ovis todennäköisesti oli siis jouluna. Tänään kävin labrassa, ja hcg-arvon saan tietää vasta tiistaina, ku neuvola ja äippäpoli on kii siihen asti. 

Mulla on ollu jonkumoisia tissituntemuksia ja eilen alkoi hirvee janotus. :o Se mulla on ollu aiemmin raskausoire. Mää sitten tein aamulla Prisman Pregent Stick- testin. Siihen tuli semmonen ohut himmee viiva, ku sillon mökillä ei tullu mittään. Mutta luulen että se oli vaan viivan paikka, jollainen testeissä ruukaa olla, joihinkin se tulee virtsan vaikutuksesta näkösälle, joihinki ei. 

Labrareissulla oli pakko ostaa lisää testejä. Ostin CM:sta Pregcheck-testejä. Kotona oli pakko semmonenki dipata. Siihen tuli jonku ajan päästä selkeä, vaal.pun. viiva! Nyt oon epätietosena, että ku en ennen oo nuilla testannu hcg:n poistumista, nii jos se näyttääki vanhaa hcg:tä. :/ Hmmm.. Eiköhän se viikon kuluessa selviä kumpaa se on. Jos lähtee tummumaan, nii uus raskaus on kyseessä. <3 Sitä toivon enempi ko mitään muuta. Ois ihana saada selkeä plussa 9.1. Mun synttäripäivänä.

image-normal.jpg