Mulla tosiaan silloin keväällä alkoi Crohn aktivoitua, imetys pitikin sitä ihmeesti kurissa monta kuukautta.
Biologinen lääke aloitettiin, ja vihdoin tauti alkaa olla taas aisoissa.
Kesä meni ruokavalion osalta ihan höpöksi, ja paino nousi yli 71 kg:aan. Treenit sentään tein sinnikkäästi 3 kertaa viikossa. Juoksunkin sain takas kuvioihin, ja oon juossut 2-3 kertaa viikossa. Inbodymittaus osoitti, että vaikka painoa on tullut, se ei ole kokonaan läskiä. Lihastakin on enemmän kuin toukokuussa. Mittari mittaa Vyötärö-lantiosuhteen väärin, ja minulla se siis on oikeasti ihan normaali. 

IMG_20200821_144745.jpg

Hain, ja pääsin opiskelemaan monimuotona sairaanhoitajaksi. Äitiysloma loppui toukokuussa, ja opinnot alkavat 1.9.
Olen varsin hakenut hoitoalaa sivuavia työpaikkoja, vaikka minulla ei ole isommin kokemusta alalta. Hygieniapassin sentään omistan.
Hain viittä eri työpaikkaa.
1. Kokoaikanen kotisiivooja
2. Osa-aikainen kotisiivooja
3. Hoiva-avustaja palvelutaloon
4. Hoiva-avustaja kiertämään
5. Sairaalahuoltaja

Kokoaikaisen kotisiivoojan paikan sai joku toinen hakija. En odottanutkaan isommin pääseväni tähän pestiin, kun voin työskennellä vain osa-aikaisesti.

Osa-aikaisesta kotisiivoojan paikasta minulle soitettiin. Puhelun aikana selvisi, että he haluavat pitkä-aikaisen työntekijän. Ja minä haluan mahdollisimman pian hoitohommiin, joten päätyivät kuulemma tästä syystä toiseen hakijaan. 

Kiertävän hoiva-avustajan paikasta ei koskaan kuulunut mitään. 

Palvelutalon hoiva-avustajan paikasta soitettiin minulle, ja seuraavana päivänä istuin jo haastattelussa. Ja sain työn!!! 

Sairaalahuoltajan paikasta soitettiin myös heti seuraavana päivänä, kun sain yllä mainitun työn. Ja haastattelussa olinkin jo seuraavana aamuna. Ja senkin työn saisin aloittaa heti perehdytyksen jälkeen!!! 
Eli mulla ois kaksi työtä plakkarissa. Toinen 3-4 päivää viikossa, toinen 0-sopparilla, ja voin oman ehtimisen mukaan varata työvuoroja.

Näyttäisi siis, että saan opiskelujeni oheen töitä, eikä tarvi kituuttaa pelkällä opintotuella. 

Ja mitä dieettiin tulee, niin aloitin viikko sitten Ilona Siekkisen 30 days challengen. Huomenna on eka punnitus, katsotaan sitten lisää.