Torstaina sain Pregcheckiin haamun! <3

Viiva on vahvistunut eilen ja tänään. Myös Sofi on jo näyttänyt kahta viivaa. :D

Aamulla viiva tuli nopeasti ja oli selkeämpi kuin aiemmat.

image-normal.jpg

Mä siis olen raskaana! Taas. 

Aion kyllä nauttia ja iloita niin kauan ko tätä onnea mulle suodaan. En ressaa etukäteen. Neuvolaan soitan ens viikolla ja pyydän lähetteen varhaisultraan. Ihanaaaa! <3

Laskettu aika menee marraskuun lopulle, mutta tarkentuu ultrassa. Oireina on ollu nenäverenvuotoa, janoa, tissituntemuksia, väsyä (ja päikkäreitä), ja yksi ainokainen repäisykipu autosta noustessa. Flunssanki se pukkasi. Mun alkuraskauksiin flunssa kuuluu oleellisena osana.

Johonki on pakko purkaa ajatuksia, ja kun vauvapalstoilla ei viitsi notkua koko ajan pitämässä jotain yksinpuhelua, niin tulee varmaan kirjotettua blogia taas tiheämpään. Joku tässä silti mättää, ku en nää mulle tulleita kommentteja muualla ku mailissa, nii en voi vastata kellekään. :/